Tuesday 12 February 2019

Homestay Besut Transit House ke Pulau Perhentian

TransitHouse Ke Pulau Perhentian
Family Homestay Besut Terengganu

RM 120 sahaja!

Alamat di Kg Raja, Besut, Terengganu 🏁

Lokasi menarik 🌴

Jeti Kuala Besut (untuk ke Pulau Perhentian) - 7 min!

Pantai Bukit Keluang - 10 min
Pantai Air Tawar - 7 min
Kota Putra Square - 3 min
Bandar Jerteh - 18 min
Satey Jabi - 25 min

Institusi 🏪

IPGK Sultan Mizan - 8 min
UNISZA Kampus Besut - 18 min
MRSM Kota Putra - 7 min
MRSM YT Besut - 7 min
IKM Besut - 10 min
SMK Tengku Mahmud - 8 min
IMTIAZ Besut - 9 minit

Extra 💬

Farmasi Kota Putra - Less than 1 min
Petronas Kampung Raja - 2 min
Stadium Mini Besut - 3 min
Hospital Besut (Jerteh) - 20 min
Mahkamah Rendah Syariah Besut- 4 min

Our homestay is located at a shop unit (upper floor). (Rumah kedai,tingkat atas)

Accomodation :

1 master bedroom with queen bed + aircond.
1 room with 2 single beds
Living room
1 Toilet/shower
Tv with Astro
Iron
Water kettle
Kitchen sink
Sejadah
Blankets
Mirror

Price: RM 120/night!

Whatsapp 0139209867 Puan Ros
www.wasap.my/60139209867


Facebook : TransitHouse ke Pulau Perhentian

#pulauperhentian
#homestaybesut
#familyhomestaybesut
#perhentianislandairbnb
#perhentianislandhomestay
#homestaypulauperhentian
#homestayterengganu
#besut
#kampungraja

No comments:

Post a Comment